Lucie Snopková

http://luciesnopkova.fincentrum.com
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1966x

Lucie Snopková

Hříšný anděl

“Mami, někdo zvoní!” zakřičela nadšeně malá Viktorka a vystartila z postele. “Metel,” plácla jsem její neposedné a hlavně nemocné tělíčko. Za dveřmi stál Oskar.

7.9.2007 v 11:38 | Karma: 17,01 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Společnost

Lucie Snopková

Škola základ života!

„Vy si neberete tašku?“ zhrozila se babička při pohledu na obě své děti, které vypravovala do školy. „Ne, proč?“ zeptala jsem se své matky ironicky. Dítě Viktorka se podívalo na dítě Justýnu a obě pak na panikařící babičku.

3.9.2007 v 21:20 | Karma: 13,89 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Společnost

Lucie Snopková

Rychlokurs na otce aneb když jsou matky neschopné

"Nechcete k nám přijít na návštěvu?"

22.7.2007 v 12:05 | Karma: 18,04 | Přečteno: 1771x | Diskuse| Společnost

Lucie Snopková

Justýna

Dobrý den, jmenuji se Justýna. Rodiče mě tak pojmenovali, aby byla legrace. Nejen proto, že zkrácenina mého jména just znamená v angličtině spravedlnost a v naší zemi bylo v té době spravednosti poskrovnu ( i když si skromně myslím, že mým narozením to mí rodiče moc nevytrhli), ale také proto, že se můj otec jmenoval Spravedlivý. Zřejmě se už tenkrát snažil spojit americkou a českou kulturu. Výsledkem jsem byla já. Justýna Spravedlivá.

17.7.2007 v 18:58 | Karma: 13,19 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní