Lucie Snopková

http://luciesnopkova.fincentrum.com
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1966x

Lucie Snopková

Travička zelená

...prozpěvuji své mladší dceři, když mě ta starší, pubertální, uzemní prohlášením, že má tráva, a opravdu nemyslí tu z luk a pastvin, v sobě spoustu vitamínů. „Třeba jako zelenina,“ dorazí mě svým prohlášením.

1.8.2012 v 14:40 | Karma: 8,98 | Přečteno: 948x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Dovolená za všechny nervy

Právě jsem přežila první společnou rodinnou dovolenou. Všechno je jednou poprvé. První rande. První pusa. První milování. První dovolená.

19.7.2011 v 14:32 | Karma: 18,74 | Přečteno: 2075x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Sperma pro princeznu?

Tak má zase naše malá zemička našlápnuto k pořádnému skandálu... Médii se právě šíří zpráva, že

20.5.2011 v 16:27 | Karma: 16,91 | Přečteno: 1948x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Mistr světa Amoleta

Dělat amolety mě naučila babička. Pořádný a silný. Dávaly jsme si je s džemem nebo s tvarohem. Já jsem je však měla nejradši až druhý den. Odleželý a samotný. Trhala jsem je na kousky.

8.6.2010 v 14:26 | Karma: 12,45 | Přečteno: 1279x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Snopková

Ekologické stěhování aneb paměť těla.

Mé tělo je můj nejlepší kamarád. Dělím se s ním o své pocity, city, dojmy a zážitky a taky o jídlo. Ono mě na oplátku už od dětství pečlivě chrání od všech traumatických zážitků. Těch fyzických i psychických. Polovinu svého života si tudíž nepamatuju:-)

20.4.2010 v 9:37 | Karma: 8,52 | Přečteno: 773x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Criatura nebo kreatura?

"Neví co chce a nedá pokoj dokud to nedostane!" Vůbec jí nechápu!"...aneb vysoká chlapecká

28.1.2010 v 12:06 | Karma: 9,35 | Přečteno: 967x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Snopková

Mezi námi děvčaty...aneb vysoká dívčí

Muži prý mají rádi přímost a otevřenost. Ženské vlastnosti jako rafinovanost, lstivost a ukecanost je děsí, ba je přímo nesnáší. Já si ovšem troufám tvrdit, že se ženy tyto vlastnosti musely naučit právě kvůli mužům. Jinak by totiž už v pravěku naši muži-lovci lovili místo zvěře ženy a ženy-sběračky by sbíraly pouze jedovaté rostliny. Na světě by pobíhaly dvě zuřivé inteligence a naše civilizace by vymřela ještě dříve než by začala.

22.1.2010 v 16:05 | Karma: 19,52 | Přečteno: 1719x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Snopková

Co je to vlastně bordel???

Bordel je prach a špína. Poházené papírky od čokolády, neumyté kastroly na plotně... Jasně. Beze sporu. Ale pak je taky bordel, u kterého záleží na úhlu pohledu.

11.1.2010 v 16:51 | Karma: 14,89 | Přečteno: 2102x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Snopková

Líné kosti a znavený pohled do plamenů

Tak jsem zas včera večer se svým milým prohrála bitvu o ovladač. V mžiku sekundy jsem pak jak formule prolítla všemi kanály a stokami, abych zjistila, jak jsou ubohé. Za večer jsem zvládla rozkoukat Invazi žraloků i Tsunami a zamyslet se nad tím Co mi život dal i vzal. Než jsem však dospěla k nějakému závěru, už jsem byla zase o tři kanály zpět, kde jsem dostala slovo, které mi bylo vzápětí odebráno. Kvůli poskakujícím šílencům v dresech...

8.1.2010 v 10:58 | Karma: 8,98 | Přečteno: 4432x | Diskuse| Poezie a próza

Lucie Snopková

Šťastné a veselé...

Na tom, že jsou Vánoce svátky pohody a klidu si naše rodina zakládala, co si pamatuju...

29.12.2009 v 12:36 | Karma: 6,74 | Přečteno: 1133x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Miminko z DVD-R

Lehám si na lehátko, nechávám si po sobě roztírat gel a s napětím pozoruji velkou obrazovku před sebou. Sonda se rozjíždí po mém břiše. Vzápětí zaznamenává jakousi mimozemskou civilizaci. Zaměřuje.

13.11.2009 v 8:50 | Karma: 16,94 | Přečteno: 1007x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Zpátky na stromy aneb znaková řeč pro mimina

Musíme si přiznat, že téměř každý, kdo se nějakým zázrakem ocitne v porodnice, občas tápe a zkoumá obličejíčky novorozeňat. Je tohle opravdu ta ohlašovaná roztomilá holčička nebo je to ...malá opička? Ptáme se potichu sami sebe. Samozřejmě nás to obvykle napadá jen při pohledu na cizí mimina...

30.7.2009 v 10:17 | Karma: 13,55 | Přečteno: 1006x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Také máte doma Něco, co Vám žere ponožky z párů?

Také sdílíte domácnost se skřítkem lichožroutem? Prý už Betty McDonaldová věděla, že existuje NĚCO, co žere ponožky z párů.

24.7.2009 v 12:13 | Karma: 17,56 | Přečteno: 857x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Božská komedie aneb svatba jako řemen.

Také by Vás v životě nenapadlo, že nejdramatičtější období v období partnerském nastává příchodem svatby?

23.7.2009 v 11:07 | Karma: 9,99 | Přečteno: 827x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Variace na úděl těhotné ženy

Tak tu sedím, čtu povídku W.S.Maughama Variace na úděl člověka, a přemýšlím, zda jsem se už dočista nezbláznila.

22.7.2009 v 11:18 | Karma: 14,31 | Přečteno: 837x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Matka, Ta která ví

Miluji svou matku. A nenávidím ji. Nejsem příliš sentimentální tvor. Jsem tvrdá a hrdá. A taky zranitelná a milující. Jsem po své matce.

21.7.2009 v 11:45 | Karma: 16,41 | Přečteno: 889x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Ruský ledoborec odpálen!

"Děj se vůle tvá..." prohlásil můj otec rezignovaně a odpojil svou milovanou ruskou lednici. Hurá! Osmi týdenní vyjednávání a diplomatická jednání na všech úrovních přineslo kýžený úspěch. Vyhrály jsme! Pohlédla jsem s úlevou na svou matku. Zázraky se dějí!

8.8.2008 v 20:25 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1836x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Prastarý indián z kmene Dandy.

aneb otec za všechny prachy...

21.7.2008 v 18:11 | Karma: 28,85 | Přečteno: 3963x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Jsem 11-letý sňatkový podvodník

Nešla by vaše dcera ven?

26.6.2008 v 12:20 | Karma: 29,44 | Přečteno: 2386x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Pretty Showman

Každá šikovná ženská musí umět prodat každé své kilo, pronášela jsem svou mantru, když jsem se soukala do svých loňských letních šatů s obrovskými barevnými květy.

6.6.2008 v 10:30 | Karma: 27,20 | Přečteno: 2626x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Ideální manžel 19.století a emancipovaná a nezávislá žena 21.stolet

O tom, jaké to je, když všichni ideální manželé jsou rozebraní, ostatní ideální muži sedí doma u hokeje a vám nezbyde nic jiného než se jít podívat na Ideálního manžela do divadla. Sama...

12.5.2008 v 9:35 | Karma: 26,27 | Přečteno: 2802x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Až já budu konečně dospělá...

„Hele, to až budeš mít ten byt, tak to už budeš velká holka, viď?“ zazubila se na mě Simona. „Si piš!“ důležitě jsem prohlásila. „Ve třiceti je to slušnej výkon, což?“ zašklebila jsem se.

24.4.2008 v 12:28 | Karma: 25,41 | Přečteno: 1756x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Buldok Eda

Prý jaký pes takový pán, říká se. Tak jsem si pořídila úchvatnou bišončí slečnu. Podívejte se na ní, jaký má krásný čumáček, prohlásil by na její adresu pan Srstka. Osud a geny ale neoklameš. Začínám mít totiž dojem, že jsem si měla spíše pořídit buldočka...abych na něm mohla zkoušet své krémy proti vráskám.

8.4.2008 v 10:45 | Karma: 20,66 | Přečteno: 1531x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

Staráte se dobře o svůj kanál?!

Člověk projde za život spoustou stok a kanálů, tak si říkám, proč se sám nestát příkladným kanálem...

2.4.2008 v 9:57 | Karma: 21,21 | Přečteno: 3680x | Diskuse| Ostatní

Lucie Snopková

CíVí

Jmenuji se Justýna Spravedlivá. Je mi pětadvacet let, mám čtyřletou dceru a právě jsem ukončila mateřskou dovolenou. Kdysi jsem uměla komunikovat nejen s počítačem ale i s lidmi. Kromě svého mateřského jazyka jsem docela obstojně ovládala i jazyk německý. Dnes, po mateřské dovolené, jsem i to málo, co jsem uměla, obstojně zapomněla a mé slovní zásobě se ani nedá říkat jazyk mateřský nýbrž mateřinkový. Jsem ...

27.3.2008 v 10:18 | Karma: 26,31 | Přečteno: 1864x | Diskuse| Ostatní